Rozměry profilové a úvodní fotky na Facebooku

Jakou velikost má mít uvodní a profilová fotka na Facebooku?

Pro prezentaci firem, organizací či zájmových spolků se na Facebooku využívají Stránky. Každá stránka se prezentuje profilovým obrázkem a úvodní fotkou. Jedná se o velmi důležité vizuální prvky, které by z pozice internetového marketingu měly korespondovat se vzhledem dané značky.

V současné době (4/2017) Facebook používá na stolních počítačích pro úvodní fotku rozměry 820 x 312px. Rozměry úvodní fotky pro mobilní zařízení typu Smartphone jsou 640 x 320px. Na starších mobilních zařízeních se nemusí zobrazovat vůbec. Profilový obrázek má pak na stolních počítačích rozměry 170 x 170px, na Smartphonech 128 x 128px a na starších mobilních zařízeních pak 36 x 36px.

Dle Facebookové dokumentace se úvodní fotka nejrychleji načítá, pokud je nahrávaný soubor v barevném režimu RGB a ve formátu JPG, přičemž šířka fotky by měla být 851 pixelů, výška 315 pixelů a její velikost je menší než 100 kB. U profilových obrázků a úvodních fotek s logem nebo textem lze získat lepší výsledek tím, že použijete soubor PNG.


Úvodní a profilová fotka na Facebooku Úvodní a profilová fotka na Facebooku

Více informací se dozvíte na školení Marketing na Facebooku.

Chcete-li pomoci s marketingem na Facebooku, rádi vám pomůžeme na individuální konzultaci.